Idrottslektion

Idrotten gick bra idag måste jag säga.. De flesta elever kämpade på bra även att vissa låg och vilade, knöt skorna ett antal gånger, hade ont lite här och var så gick det ändå bra! ;)

Imorgon står det läs- och skrivutveckling
på schemat med min förra handledare. Ska bli spännande. Dessutom ska jag presentera min IT-presentation för resten av arbetslaget.. Hinna med utvärderingar, träff med specialpedagogen, NTA och lite annat smått och gott! :)

Snart ska jag pysa in till staden & handla lite.. :)

Tack för den söta kommentaren förresten! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu