intervjufrågor

Idag har man suttit och försökt formulera intervjufrågor...Det känns förjäkligt att man har suttit här hela dagen med detta. Men å andra sidan är det inget fint väder så tur är väl det annars hade jag nog fått lite smått panik faktiskt.

Jag har suttit och läst avhandlingar både på svenska & engelska och jag sitter här omringad av säkert 30 böcker jag ska ta mig igenom.. Jag säger som Jim:

"Jag får ju ont i huvudet av att bara se allting här" ;p

Usch, ja det får jag med vill jag lova.. Detta känns väldigt mycket och det känns som att jag aldrig kommer ta mig igenom detta.. Jag tror att jag ångrar mig & längtar inte alls till examensarbetet längre..:p

Ikväll blir det iallafall gymmet med Camilla.
Det ska bli skönt, jag behöver komma bort från allt det här känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu