Kalas & fest

Sambon steg upp vid halv fyra inatt för att åka iväg till Lidköping...

Önskade nästan lite att jag var med också ;) Hade varit super roligt faktiskt, men men..

Jag åkte in på förmiddagen till stan. Tränade & letade present, så nu är det klappat & klart! ;) Träffade Sofie inne på HM & pratade lite om examensarbetet.. Fy tusan vad rädd man blev. Vi hade samma examinator också.. Usch ;p Skönt när det blir färdigt dock!!

Hittade lite i staden som vanligt ;p Så nu får det INTE bli mer shopping denna månaden! ;p

Nu tänkte jag att jag ska fixa iordning mig lite för att sedan bege mig hem till mormor & morfar och sen blir det kalas för kusin Robin som har fyllt år med super god smörgåstårta! Efter detta pyser jag hemåt för då blir det födelsedagsfest för Linn som också fyller år.. Det ska bli väldigt trevligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu