kär gammal bekant

träffade två stycken idag.. Först min gamla handledare som är en otrolig inspiration för mig!! Sedan en gammal arbetskollega på tidigare praktik som sa att dom hade pratat om mig.

"Alla studenter borde vara som dig, du är så lätt att ha med att göra och allting funkade så bra när du var hos oss"

Det gjorde min dag, och det ska jag lägga på minnet & bära med mig. Det känns härligt när man får någon positiv kommentar ibland, det behöver man för att hålla inspirationen uppe!

Eleverna är också helnöjda och gillar mitt "projekt", det är den bästa och roligaste lektionen de har haft fick jag höra idag. Då blir man också glad och nöjd och känner att jag har påverkat dom på något sätt.. När man även hör att dom vill att jag ska vara kvar och jobba i deras klass så värmer det gott i hjärtat! ♥

Nu ska jag fortsätta med lite roligt plugg! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu