Land & rike runt..

var vi igår kändes det som..

Vi åkte ut till Senoren en runda för att hälsa på men dom skulle precis åka så vi tog en snabbis upp till svärmor men det var inte länge dock.. Kelade med de nyfödda lammen som hade kommit inatt!! Så otroligt söta och gosiga!


sedan åkte vi hem till Pär & barnen och åt lite med dom och jag begav mig sedan vidare hem till mormor & morfar och hälsade på. Där vi åt pannkakor som min söta mormor gjorde och jag gjorde chokladmuffins sen kollade vi på tv och hade en mysig lördagskväll tillsammans! ;)

Jag hämtade sen upp Jim som inte hade några nycklar för ovanlighetens skull :p

Nu ska vi ut & kika på en sak! ;) Håll tummarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu