Läs- och skrivutveckling + träningsvärk

kan inte röra mig idag.. Kan inte sätta mig på toaletten ens :p Jobbigt är det.

Idag har det varit en lång dag. Efter skolan begav vi oss till Gullberna där det har varit möte i läs- och skrivutveckling hela eftermiddagen.. Roligt att se så många bekanta ansikten eftersom man har jobbat lite överallt i kommunen! ;) Roligt med så mycket inspiration och jag har fått lite mer i bagaget nu! ;)

Snart är det endast en vecka kvar på praktiken, hur ska jag hinna med allting? Jag ska in till Maria och kollar hur hon jobbar också.. Det måste jag bara hinna med!!

Under dagen idag har jag börjat få grymt ont i halsen och vi stannade inom ica och har bunkrat upp med en massa halstabletter. Jag har varken tid eller ork till att bli sjuk just nu;p Men vem har det egentligen?

Jag äter dessa medans Jim ska ha några otroligt starka som inte går att äta ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu