Sista veckan

nu börjar det gå mot sista veckan och jag känner verkligen stressa krypa upp emot mig...

Kommer jag att hinna med allting som ska göras?:/ Jag skulle till specialläraren imorgon egentligen och "hälsa på" det hinner jag tyvärr inte.. Jag måste bli färdigt med mitt projekt.. Varför ska man alltid ha någonting att göra på universitetet?? Jag blir så trött. Kan man inte bara få va och kunna undervisa om det de gör istället!! Jaja, man får det bästa av situationen helt enkelt...

Idag var det föräldrar som hälsade på och påhälsning av rektorn under lektionstid så det var roligt.. Blev bjuden på super goda kladdkakemuffins av barnen..

Möte med kamratstödjare från en annan skola i kommunen... Vad glad man är att någon skola i kommunen fungerar på ett utmärkt sätt medans det är tråkigt att andra inte fungerar alls som det ska.. Tragiskt men sant..


Jag har nu äntligen beställt en stativlampa som jag har velat ha sååå länge.. Det blev en vit och jag håller tummarna för att den ska passa in i vårt fina hem! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu