Skrivutveckling & specialundervisning


Denna boken pratade vi mycket om idag och verkar vara toppen bra :) Så den behöver jag införskaffa mig!

Detta är nog en dag som har gett mig väldigt många tankar och en av de mest givande dagarna tror jag.. Mycket specialundervisning har jag nu fått insikt om och mycket intressanta saker..

Utvärdering om mitt arbete i klassen och många intressanta saker kom fram.. Senare hade vi också berättelseskrivande och mattespel som också var väldigt nyttigt.. Vi avslutade dagen med påläsning av läxförhöret på istiden de kommer att få under morgondagen som jag hoppas att de klara bra! ;)

Eftermiddagen har spenderats med Mona och skrivutveckling stod på schemat och vips var det dags att gå hem. Där hade jag nog kunnat sitta till sent ikväll och anteckna och få en massa råd & tips! Man kan aldrig samla på sig för mycket är mitt motto! ;)

Imorgon är sista dagen. Sorgligt men sant.. Vad hände med 5 veckors praktik? Det flög bara förbi.. Snart är det även dags för det sista examensarbetet som verkligen ska bli spännande att sätta tänderna i! ;) Jag längtar! Just nu känns det såå skönt att verkligen känna att man har valt rätt yrke! Detta vill jag verkligen göra i resten av mitt liv och det ska bli såå spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu