sökning av artiklar

har jag ägnat hela kvällen åt i princip..

Sådär roligt har det varit faktiskt!! Måste bli klar med uppgiften till den andra kursen imorgon så jag kan koncentrera mig på examensarbetet sedan.. Det är alltid skönt att ligga lite före nämligen.  Det är väl ungefär vad mitt liv består av just nu..

Jim är sjuk så han är väldigt ynklig & han är faktiskt döende. Det får man inte glömma! ;)
God natt mina fina vänner! ♥

Den goda smörgåstårtan Jim gjorde för ett par veckor sedan nu när vi skulle ha besök av fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu