Tårta istället för träning..


För det är Pärs födelsedag :)

Skoldagen i gamla praktikklassen gick bra och vi har haft en roligt dag tillsammans & det var riktigt skönt att känna sig "hemma" på stället och att man tillhörde någonstans..

Jag har börjat tycka att det är riktigt jobbigt att hoppa runt nu för tiden.. Innan hade jag inte som helst problem med detta men det börjar kännas att det blir jobbigare och jobbigare ju längre tiden går..

Efter jobbet så mötte jag de små barnen och vi blev hämtade av Jim sedan åkte vi hem till dom för att fixa tårtan som blev en rejäl sockerbomb vill jag lova.. Barnen bestämde vad som skulle va i ;p

Vaniljvisp, grädde, hallonsylt, chokladsås, geléhallon, pallekuling och nonstop lite överallt.. ;)

Åkte hem & åt lite middag hemma hos oss när vi blev lite för trötta & sedan åkte vi dit igen och åt tårta & drack thé medans dom drack grogg ;) Nu sitter man & är mätt i magen efter allt och börja bli riktigt trött.. Men jag ska försöka orka se storebror ikväll också. Har tyvärr fastnat i detta program som man INTE ska börja se egentligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu