utekväll

Hade en väldigt trevlig dag igår.. Kalaset hos kusinen var jätte trevligt. God mat & trevligt sällskap!

Jag åkte hem i ganska vettig tid & sedan begav vi oss vidare för ännu en födelsedag som skulle firas! :) Vi fick skjuts av farbror Pär. Hemma hos Linn bjöds det på potatisgratäng, kyckling och Pannacotta till efterrätt.. Hur gott som helst..

Har tyvärr ingen bild alls från kvällen.. Men det blev en utgång iallafall där man träffade en gammal vän som jag inte trodde jag skulle få se på väldigt länge. Alltid lika trevligt. Jag som annars aldrig är ute ;) Vi hade en väldigt trevlig & mysig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu