Äntligen fredag..

Jag är trött som en liten fis idag faktiskt, även att jag sov på soffan när J kom hem..

Idag är sista jobbdagen innan helgen och det ska faktiskt bli lite sköönt att få ta helg. Jag har jobbat hela veckan och det har varit super roligt. Men helg behöver man ibland också! ;)

Vår mysiga uteplats!

När jag kommer hem idag tänkte jag att jag skulle ta och städa av här hemma så är det färdigt till min söta har kommit hem! Dessutom fixa lite på uppgiften om jag hinner och orkar.. Gjorde nästan halva igår så det känns skönt att ha kommit igång iallafall.

Nehe, nu ska jag fixa mig för att sedan cykla iväg till skolan. Ha en härlig fredag alla bloggare där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu