Bortadag igen..

Kom precis hem och satte mig i soffan och klockan är över 21..

Jobbat i skolan och ska även göra resten av veckan och det ser jag som ett plus i kanten för då trivs jag i min tillvaro.. Dock ska jag vara en del på högstadiet också, rättare sagt i åttan och nian men det gick rätt bra idag :) och imorgon har jag en nia så vi får hoppas att dom är lika trevliga dom!

Jag körde sedan inom Elin & lilla Saga, mys! :) Skulle sedan hem och göra mat till Jim kom hem, men då visade det sig att jag hade glömt nycklarna så jag fick vänta tills han kom hem så han kunde göra mat istället! ;) haha..

Ut till räven för att sätta dit en grej på bilen, vi tog sedan en tripp för att tydligen inhandla två slutsteg, en baslåda, en stereo & en dvdskärm att ha i bilen?! Vad vi nu ska med detta till?:p haha det verkade vara ett bra klipp vi gjorde iallafall! ;)

Ut för att se rävens inhandlade cross och visa sakerna och nu har jag precis badat och kokat två ägg som jag blev sugen på! ;p Sedan får det nog bli sängen för jag börjar bli en aning trött just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu