En månad kvar..

Vecka 18 och mindre än en månad tills jag tar examen.. Helt otroligt alltså!

Idag ringde jag hälsohuset och bad att då komma in dit så fort som möjligt.. Det visade sig att jag halsfluss..?! Kan man ha detta när man inte ens har ont i halsen och bara snorar och är förkyld?! Ja, tydligen. Så nu har man fått Kåvepenin som jag ska äta i en vecka.. Roligt värre..

Så detta har jag gått och burit runt på sen i januari. Kanske därför jag aldrig blir bra och detta testade dom inte ens när jag var på Nättrabyvårdcentral. Jag tror jag ska gå på hälsohuset helan efter :)

Sedan blev lite shopping och fika på stan med lilla Elin.. Sån fin liten mage har hon! ;) ♥ Lite avundsjuk blir man faktiskt;p hehe..

Resten av dagen ska jag plugga & göra färdigt nästa uppgift i den andra kursen så jag kan koncentrera mig på examensarbetet sedan.. Nu är det inte mycket kvar, förhoppningsvis!! ;) Det ska bli otroligt skönt och härligt att äntligen vara färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu