Fredagmorgon.

har utnyttjat tiden även denna morgon.. Sitter och äter frukost just nu och har pluggat någon timme innan det är dags att bege sig till jobbet..

Skönt att sluta tidigt idag och jag har inte det minsta ångest för det heller.. ;p Jag fick rätt bra lön denna månaden också.. Ja, eller bra och bra vet jag inte :p Men mer än vad jag trodde iallafall och det är ju alltid positivt..

I eftermiddag ska vi även fixa iordning bilen inför imorgon.. Tvätta, städa osv ;) Så jag får faktiskt hjälpa till lite.. Det återstår att se om det blir stan för mig efter jobbet också! Hade varit kul att träffa Elin & Saga en lite runda.

Ha en fin fredag alla mina vänner och veckans sista jobbdag för vissa och däribland mig ;) Wiiiie!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu