handledare och examinator

Det är bra om handledare och examinatorn tycker likadant kan jag tycka..

Eller så kan de ju faktiskt prata med varandra för det går faktiskt.. Jag började skriva mitt resultat utifrån flera kategorier när min handledare säger att det blir för mycket kategorier och för lite text i varje så det är bättre att du skriver ihop dessa till en stor kategori istället...

När jag nu skickar in det så påpekar examinatorn att det är för svårläst utan kategorier och att jag måste struktuera upp hela mitt resultat med flera olika kategorier..? Det var ju liksom det jag nyss gjorde? Så nu har man suttit och gjort en massa jobb i onödan kan jag tycka.. Usch vad trött man blir :p

Jag satte mig nu så fort jag kom hem ifrån jobbet och pillade med detta.. Det ska ju vara inne på måndag morgon för provopposition och då ska vi börja läsa de andras också.. Tiden börjar bli knapp nu..

Btw. Jag har haft en otroligt härlig dag i skolan där jag träffade en massa gamla/nya elever som kommer komma till skolan så småninom.. Gamla handledare från praktiken som alltid är så trevliga och gulliga. Underbara elever och helt sinnessjuk härlig personal...

Ge mig jobb där nu tack! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu