härligt..

Haft en trea idag och det har gått super bra och eleverna har varit hur snälla som helst.. Det är jädrans roligt att vara i skolan och jag älskar att!!

Tog en sväng inom morbror för att hämta ett par skyltar och sedan in på banken en snabb visit.. Hemma och har nu börjat läsa.. Varför blir man alltid lika trött när man ska sitta och läsa? Detta är ju ingenting jag fattar och ingenting som intressera mig för fem öre.. Kan ju vara därför också:p Vad jobbigt allting är just nu..

Jag vill ha måndag & tisdag över just nu men ändå inte eftersom det betyder att lördagen också ha passerat och det vill jag inte..

Lördag är det äntligen Hässleholm & Start of Summer.. Fjärde året nu i sommar tror jag att det är! Jag längtar Nee, nu är jag väl illa tvungen att fortsätta att läsa lite till så att jag verkligen kommer framåt med det här :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu