Min rosa onepiece

Har krupit upp i soffan med rosa onepiece och lyssnar regnet.. Hel mysigt! ♥

Efter en hel dag med krångel utav Pontiacen så behövdes detta kan jag lova.. Skulle grillat hos Sandra & Feffe i eftermiddag men blev stannade på vägen och hållt på hela eftermiddagen.. Stackars Pär har inte fått någon fritid alls idag..

Annars har jag varit på besök hos min söta mormor idag också.. Fick super goda pannkakor med mig.. Vi åt lite lunch ute på altanen. Grillat som hade blivit över från igår, potatis, potatissallad, biffar och lite sallad på det.. Super gott och vi hade väldigt mysigt. Låg på altanen och solade och löste sudoko.
En härlig eftermiddag hos min fina mormor! ♥


Nu ska vi sätta igång en film & mysa till regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu