morgonprommis

Har idag lyckats få en morgonprommis innan jobbet.. Så jäkla härligt!!

Igår råkade jag visst somna på soffan när jag skulle plugga och kunde senare inte sova även fast jag var helt slut.. Jobbigt som tusan. Så därför blir det inget mer sova eller vila tidigt på kvällarna för min del :p

Idag blir det halvjobbdag eftersom jag måste verkligen ta tag i pluggandet. Nu är det nämligen inte många dagar kvar så det gäller att orka med det sista också..

Jim grejade med bilen heela kvällen igår så nu ska den förhoppningsvis vara helt klar tills på lööördag för då köör vi!

Dags att göra sig i ordning för jobbet! :) Ha en skön torsdag alla där ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu