Öland & Borgholm

Igår var jag hemma hos Elin en sväng. Fikade och gick en härlig promenad.. Mys ♥

Sen när jag kom hem satt killarna hemma och drack öl på uteplatsen så jag la mig en stund där ute med. Så jäkla skönt väder ;) Helt underbart med sommar ♥

Vi bestämde oss för att ta en tripp till Öland och Borgholm med två andra trevliga och söta prickar

Lite problem med bilen hade vi dock men annars hur trevligt som helst.. Åt buffé på Wilmas som annars är världens godaste matställe.. Love it! Det var verkligen proppat med folk i Borgholm även detta år mycket på grund av det fina vädret.. Åkte i samlad trupp allihopa så många stopp med kissepauser blev det ;p

Hög musik, crusing, sommar & fina vänner är riktigt bra en lördagskväll som igår! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu