plugg

Jag kände att jag behövde plugga idag så det blev inget jobb för min del..

Visst har man lite ångest för detta som vanligt men jag ska faktiskt jobba onsdag-fredag denna veckan så jag kände att jag behövde plugga lite idag...

Uppgiften i andra kursen är nu inlämnad!! Sista intervjun ska göras idag på skolan så jag får det färdigt.. Ska bli så otroligt skönt!! Så slipper jag att tänka på detta. Dock hade jag kunnat fixa tandläkarn med idag men det samtalet missade man ju såklart.. Typiskt också..

Nu ska jag ner och skicka tillbaks min one-piece plus en bok till som jag har fått sålt. Sen ska jag ut en sväng till Jim & bilen innan jag ska upp till skolan igen!! Det verkar vara fullt även fast att jag inte jobbar. Det är väldigt skönt för annars hade jag klättrat på väggarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu