Provopposition & ny telefon

Provoppositionen idag gick över förväntan och det är inte så jätte mycket jag ändra och trixa med. Men lite är det ju alltid.. Det känns iallafall skönt att ha fått en super bra handledare och att vi var en grupp som faktiskt hade roligt idag och det nervösa släppte helt och hållet! ;)

Dessutom har jag införskaffat mig en 2000 tals telefon som Sandra säger ;) Utan knappar!! Tänk det ni.. Jag är modern nu haha..

Håller på och fixa och trixa med detta. Tog en stund innan jag fattade hur man skulle sätta in sim-kortet :p
Nehe nu ska jag fortsätta och kolla lite på min nya telefon och sen blir det sängen för att orka jobba imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu