Sista opponeringen

Denna dagen har varit grymt jobbig och jobbigast i skolans värld kan jag tala om..

Helt slut i huvudet och det är grymt jobbigt att sitta och lyssna på alla arbeten som man egentligen inte ha nyttan av alls.. Men imorgon är det bara till lunch & jag får väl stå ut sista dagen iallafall.

Imorgon är egentligen sista dagen innan jag kan titla mig som "lärare" och har tagit en examen!

Jag ska opponera imorgon och ska förbereda mig rejält hela kvällen ikväll med hade jag tänkt mig. Fixa power-point och så vidare inför imorrn och verkligen vara på topp. Jag ska lägga mig väldans tidigt så att jag är utvilad imorgon!!

En power-point presentation nästa nu då ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu