skoljobb

jobbat i skolan idag mycket mycket roligare ;) Jag älskar att!!

Vi var i skogen & barnen skulle rita av en vitsippa och ta reda på lite fakta. Grymt mysig var det.. Sedan blev det lektioner och pyssel.. En bra dag helt enkelt..

Ikväll ska jag iväg på möte med jobbet i det fina vädret men det är bara att stå ut! ;) Jobb hela veckan på skolan vilket känns grymt häärligt! Jag trivs som fisken i vattnet!

Grattis även till min söta man som fick positiva besked idag! Jag ♥ Dig! Nu blir det snart lite mat för att sedan bege sig in mot staden!! Puss och kram på er där ute i bloggvärlden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu