slutkörd

jag vet någon som kommer somna gott ikväll..

Sambon frågade nyss om vi skulle gå och lägga oss;p Halv åtta säger jag?! Nee, det går ju inte.. Så han stack ner o tränade istället och jag ska fortsätta mitt pluggande..

Läst igenom typ 15 sidor och skrivit kommentarer nu och just nu har jag sisådär 27 sidor kvar.. Intressant är det som tusan. Dock är man väldigt trött allt just nu:P Jag vill ha sommarlov nu ;p

Men snaart börjar jobblovet, äntligen!! Just nu bara jag längtar jag efter att få jobba i lugn och ro och slippa stressa runt som en dåre.. Det ska bli så skönt att kunna gå i sin egen takt och bara hjälpa till och ha det så lugnt och mysigt på kvällarna som det var förra sommaren..

När jag väl är där kommer jag säkert att längta tillbaks till skolan och plugget men det är en annan sak det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu