Snart så

Efter 12 imorgon är jag lycklig..

Endast inskickning av examensarbetet kvar.. Fått godkänt på en uppgift till i andra kursen. Så nu är det bara nästsista som ska betygsättas och sista som ska skickas in för betyg.. Det kommer det också..

Ska bli intressant att se vad examinatorn ger en för kommentarer imorgon.. Sätta sig direkt och fixar det tror jag. Så att jag sedan kan skicka in och känna mig redo för ännu en jobbsommar ;)

Jag ska dessutom på arbetsintervju på tisdag så håll tummarna för mig.. Hade varit väldigt skönt att veta vart man ska till höst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu