Stars and Stripes och ingen är lyckligare än jag

Ikväll blir det att fira med lite mat på Stars.. Jag är redan nu vrålhungrig så det ska bli gott med lite god mat och kanske någon god drink i handen ;)

Sista dagen i skolan har nu passerat och just nu är ingen lyckligare än jag!

Kyrkan imorgon och avslutningscermoni är vad som gäller..
Skumpa ska drickas i Kalmar med ett gäng tjejer
innan vi tågar in i kyrkan..

Nu ska jag göra mig iordning för en kväll på Stars. Härlig sommarkväll och det är väldigt varmt ute så ta det lugnt i sommarvärmen alla där ute ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu