Tiden räcker inte till

Jag förstår inte hur folk hinner med båda jobb, hus och hem, familj, vänner osv osv..

Dygnet har alldeles för få timmar även att jag försöker utnyttja dygnet alla timmar så bra som det bara går.. Imorse så tog jag därför på mig träningskläder klockan 6.30 och begav mig till gymmet och var därmed färdigtränad och klar tills jag började jobba vid 08.. Det var väldigt härligt kan jag säga och jag hoppas på att det blir en sådan dag imorgon med faktiskt! :)

Idag har det varit jobb på en förskola. Väldigt stor skillnad med att ha högstadiet ena dagen för att sedan återgå till 2 åringar.. Har kommit på att autistiska barn är oerhört intressant att arbeta med..

Imorgon är det jobb i skolan som gäller och därefter skulle det bli fritids men "jag som aldrig tackar nej" är nog mitt nya smeknamn fick fortsätta jobba på förskola istället!! Det går nog bra det med..

Därefter blir det plugg för mig när jag äntligen kommer hem.. Dock skulle jag gissa på att det går bra det här.. Det sista pluggandet efter 3,5 år! Det känns häärligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu