Tyskland/picnic

Det blev en lång dag för mig och jag är precis hemkommen just nu!!

Efter jobbet begav jag mig till Elin & Saga för en picnic i lekparken och en massa bus och lek!
En mycket härlig dag tillsammans..

Körde inom Lyckeby och lämnade in min telefon ännu en gång. Trött jag blir. Tog en sväng inom morbror och sa hej och pratade lite. Var alldeles för länge sedan man gjorde det nu.. Dåligt samvete faktiskt ;/

Jag har fortfarande inte fått några kommentarer på mitt examensarbete och börja bli orolig att jag inte hinner det jag ska när dom har haft hela veckan på sig så ska vi ha enbart två dagar?! Hur kan detta gå ihop? Provopponering på onsdag. Hur ska detta gå?:/

Ikväll funderar jag på att sätta mig med slutuppgiften i andra kursen för att få det avklarat och att det inte kommer finns någon tid till detta senare.. Hade varit så otroligt skönt.. Ingen som känner sig manad att göra den åt mig?;)
J är i Tyskland och kommer hem inatt så jag får helt enkelt underhålla mig själv ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu