världens finaste väder

och jag har varit i Lyckeby, grejat och donat.. Köpte äntligen lite blommor till uteplatsen som jag nu även har planterat. Planterade om två stora blommor som stod i vardagsrummet också som var väldigt stora. Så där är också nya blommor..

Det blev rätt mysigt tycker jag allt!!



Jag har dessutom skrivit på examensarbetet så snart ska det skickas in!!

Tänkte dammsuga av och torka golven är hemma också. Möblerade om lite små saker här hemma med :) Det är så mycket man vill köpa hela tiden. Men pengarna räcker aldrig till ;/ Det är lite synd kan jag tycka. Men man får ta en sak i taget helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu