vilken klass

Dagen började bra igår men avslutades lite i ett kaos.. Men så kan det gå ibland när inte haspen är på.. Vilka ungar säger jag bara;p

Vi var inte hemma någonting igår så jag hann inte blogga alls och vi var hemma sent.

Jag pratades dessutom med min sööta morfar igår!! ♥

Sedan spenderades kvällen hemma hos Pär & Tesse. Kortspel, popcorn och godis.. Mysigt hade vi.. Kollade en runda på Twilight också.

Sambon är iväg och jobbar just nu och jag ska duscha av mig för att sedan bege mig jag med..
Ha en underbart fin löördag mina vänner! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu