Bebismys och plugg

detta tar aldrig slut tycker jag.. Jag läser och läser och läser.. Nu ikväll har jag läst en rapport på 26 sidor och återkopplat och gjort en opposition på detta som snart är färdig.. Jag har också hunnit göra lite mat till min andra hälft! ♥

Jag skulle läsa ett tiotal sidor i min nya "bibel" tills imorgon då vi har planeringsdag hela dagen.. Detta har jag inte hunnit men jag slänger nog ett öga på det i sängen innan jag ska släcka mina små blå ;p

Iförmiddags fick jag dock träffa min vän och deras söta och snälla små barn.. Helt sjukt vad de växer snabbt och lille Loke var minsann inte så liten längre.. Tiden går alldeles för fort :/ Nu ska jag fixa i köket och lite inför morgondagen och mysa ner mig med min fina som jag inte har sett eller pratat med på hela kvällen innan det är dags för sängen! Pusss & kram mina fina..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu