Brödlukt

den luktan som är i lastbilen är obeskrivlig.. Jag tyckte J var töntig och känslig som sa att han hade ont i huvudet varenda gång han hade jobbat och inte alls sugen på bröd:p Men nu förstår jag vad han menar.. Haha..

Jag har varit med typ en halvdag och är redan trött på den jäkla lukten.. Men det var faktiskt ganska roligt också :) Det gick tydligen väldigt mycket snabbare och smidigare när jag var med :)

Svängde inom P & T efter lite mat hemma hos oss som jag fixade till när J sen kom hem.. Där blev det lite fika och mys.. Morgondagen är redan fullbokad så ikväll blir det nog ganska lugnt skulle jag gissa på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu