Det gör ont i fötterna

Jag har så ont i fötterna just nu så jag dör typ..

Har hållt på sen 8 imorse då vi vaknade & hela gamla lägenheten är nu nästan tömt. Det är ett fåtal saker kvar och lite blommor som står där borta.. Det får vi hämta nu i veckan. Men just nu så känner jag paniken börjar krypa..

Jag vet hur mycket jag har att göra i veckan och allting kommer ju såklart på en gång.. Bilen startade inte imorse men sen gick den hur bra som helst.. Den som aldrig strular i vanliga fall, som sagt så kommer allting på en gång:/ Håller tummarna för att den startar imorgon iallafall.

Imorgon efter öppning och skola så ska jag kika igenom lite med lärarna innan det är dags för mig att skriva omdöme. En hel massa att skriva och allting ska vara klart till nästa måndag. Knappt en vecka på mig alltså. Dessutom ska min egna skoluppgift vara färdig denna veckan också. Jag ska läsa igenom 9 sidor och fortsätta skriva på detta och koppla det till litteraturen samtidigt som jag ska skriva omdömen.. Joo, tjena.. Lycka till säger jag bara.. Detta kommer bli en vecka med mycket jobb känner jag.. Tur är att lägenheten är så gott som färdig för jag hade aldrig orkat det med..

Jag trivs bra här & känner att detta kommer bli riktigt bra.. Det känns dock att man flyttar från en trerummare och till etta..

Gamla lägenheten med alla flyttsaker.. Nya bilder kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu