Dimma

det har varit en hemsk dimma inatt och tidigt imorse. Jag steg upp i vettig tid idag ifall J ringer när som helst. Ska hjälpa honom lite idag. När han jobbar kl.07.00 sex dagar i veckan kan jag gott ställa upp lite eftersom jag börjar sent många dagar som är väldigt drygt..

Sen blir det troligtvis lite kalas om allt går som det ska och sedan kommer ett par vänner hit en snabbis ikväll och ska lämna av något :) Annars så ska jag nog packa lite och kanske fixa lite borta i förrådet?! Eftersom uppgiften inte verkar vara på gång ännu..

Önskar er en härlig lördag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu