försovning

hur lyckades jag försova mig imorse..?! Helt otroligt att jag lyckades med detta. Det har ju typ aldrig hänt mig.. Flyger upp i sängen och bege mig ut till W & H. Frukosten var framdukad och sedan fick jag även thé upphällt. Lyx! :)

Körde dom till skolan för att sedan ha bes på gamla lägenheten. Har ju fortfarande ngt kvar i förrådet vi ska ta så har inte lämnat nyckeln helt och hållet..

Fortsatte sedan dagen på jobbet med utvecklingssamtal där detta tog 1 timme och 15 minuter.. Alltså lite för lång tid :) Men det var bara roligt och jag började inte på jobbet förrens lite senare.. Tog ett samtal med ett par lärare angående vissa elever och sedan bar det av ner till fritids för att dona och greja en massa för adventsfikan för föräldrarna som vi hade ieftermiddag/ikväll.. Väldigt mysigt och trevligt med en massa ljus i hela matsalen! :) Efter att jag hade slutat var det dags för ännu ett utvecklingssamtal som drog ut väldigt på tiden den också.. :p När man pratar om mycket andra saker så blir det lätt att tiden bara drar iväg..


Några bra och tänkvärda ord!

Känns ändå skönt att ha detta avklarat och jag har nu bara ett samtal som återstår.. Jag är nöjd över min insats faktiskt! :) Nu har jag tagit en lång varm dusch och ska nu ska jag kika på kär & galen.. Blödig som man är så kommer jag aldrig lyckats se detta utan att fälla en tår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu