Första advent


Idag är det redan första advent..

Vi har dock inte inhandlat några adventsljus.. Jag måste fixa detta i veckan. Det är fullt upp som vanligt.

Igår hade jag en väldigt trevlig födelsedag med familjen med god mat och mysig fika. Denna vecka som kommer är det full rulle som vanligt.. Utvecklingssamtalen drar igång och jag ska också hjälpa Js kusiner att komma iväg till skolan ett par dagar. Rätt bra för då kommer jag upp i bra tid.. Bes på gamla lägenheten väntas på tisdag morgon.

Soffan & sängen har nu även fått ett nytt hem, i vårt förråd.. Där en massa andra saker också står. Rätt bra att vi har hyrt ett förråd till. Det behövdes kan jag lova..

Mormor och morfar ringde och tackade för gårdagen och tyckte vi hade det såå fint och mysigt och att lägenheten var super fin. Alltid roligt att få höra sådant! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu