Frånvarorapportering

Jag har nu tagit tag i alla rapporteringar på nätet och lagt in detta.. Det tog en stund måste jag säga..

J undrade om jag inte skulle byta jobb eftersom inte slutade jobba när jag väl hade kommit hem:p Men det är långtifrån att man har jobbat klart när man kommer hem. Det är väldigt mycket man inte tänker på eller har någon aning om att man måste göra när man jobbar i skolan.. Men jag har valt det själv, och lika glad är jag för det! ;) hehe! :)

Faktum är att det är riktigt roligt och varje dag lär man sig något nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu