Fredagsmys bestående av

undanröjning här hemma, diskning, rättning av So böcker, fixa utvecklingssamtalen, tvätta och vika tvätt..

Har dock en hel del kvar att göra:

• Skriva ansökan gånger tre.
• Fixa första delen av uppgiften i kursen
• Fixa andra delen av uppgiften i kursen
• Skriva in mitt schema och skicka till löneass.
• Lägga in fyllnadstid m.m i systemet.
• Skriva mina frågor som jag har till Lisa så att jag kommer ihåg dessa
• Ringa ett viktigt samtal på måndag
• Hämta nyckeln till förrådet
• Flytta sakerna som är kvar i lägenheten
• Flyttstäda

En liten kom ihåg lista till mig själv alltså..

Ska försöka bocka av något imorgon innan jag ska hjälpa J att jobba ;) Det är faktiskt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu