Hårfärg

sitter just nu med hårfärg i huvudet och få se hur detta slutar :p haha..

Min tidiga dag idag var välbehövlig. Aldrig slutat så tididgt. Grymt skönt! :) Handlade på maxi, där jag även fick handla en massa till morgondagens utflykt så som kol, tändvätska och ketchup. Bara hoppas att man får pengar för detta av chefen sedan! ;p


Den nya hårfärgen med enbart mousse som man massera in. Ska bli intressant att se hur detta blir..

Har hunnit med att ringa en hel massa samtal idag och det var bra som tusan för min del då jag hade en massa att uträtta. Håller också på att tvätta, andra maskinen igång nu :) Dessutom fixade jag maten idag. Kan berätta hur jag gjorde lite senare! ;) Nu ska jag in i duschen! Pussss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas det blev bra . kram

2011-11-02 @ 21:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu