Husvisning

vi har varit på husvisning idag.. Super mysigt var det.. Jätte härlig tomt men alldeles för litet.. Alltid kul att kolla iallafall :) Stannade till en runda hos P innan vi begav oss hemåt.

Idag har vi faktiskt tagit det lite mer lugnt än vad jag har gjort tidigare i veckan.. Just nu så står kolpuddingen i ugnen och efter maten tror jag att jag ska försöka få den andra uppgiften klar eller iallafall börja. Jag känner att jag har kommit ifatt lite nu och det är hemskt skönt! Jag hoppas att jag kan julpynta lite i veckan som kommer också!!

Första advent börjar närma sig med stormsteg nämligen.. Dags att titta till maten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu