Inköpslista

Imorse var jag tröttast i världen.. Det var jobbigt att stiga upp måste jag säga.. Efter ett tandläkarbesök är jag nu snart redo för jobbet. Håller på att skriva inköpslista för på lördag, vad som behövs inhandlas.. Jag tror detta blir rätt bra faktiskt..

Skickade in sista uppgiften för den här kursen igårkväll också. Ska bli spännande att se vad han säger. Dock har det varit väldigt mycket krångel med den här uppgiften. Lite synd alltså.. Nu önskar jag er en härlig torsdag & glöm inte bort att bry er om de som verkligen betyder någonting! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

kram puss

2011-11-24 @ 10:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu