Jublieumsbingo


Med loket & bingoberra!

Har varit hemma hos S & S och lilla D för att spela jublieumsbingo.. Hade ett ifrån på 100 000 kr på första bingot och på andra hade jag ett ifrån 1 000 000 kr.. Roligt värre. Man kan ju alltid hoppas.. Bingolotterna var tydligen slut överallt :p Mormor och morfar skulle spelat om det hade funnits några lotter att få tag på. Helt sjukt att det var så många som spelade ikväll, det kunde man inte tro. Det var riktigt roligt iallafall. Stoffe hade bakat en väldigt kladdig och god kladdkaka ;)


Körde hem Js jobbarbil som han skulle ha hem, eller ja till P & T iallafall. Blev en runda hemma hos dom innan vi var hemma någon timme och pluggade en massa lite snabbt för att sedan ta oss en lång varm dusch och sticka igen :) Nu kan jag tala om att jag ska ta och krypa ner i sängen. Imorgon blir en lång dag och jag vet fortfarande inte riktigt hur mycket jag har kvar att göra med allting jag måste.. Hela helgen är bokad den också, men då hoppas jag verkligen att jag hinner komma ikapp lite :p Sov så gott och puss & kram! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

sov gott o puss o kram

2011-11-17 @ 22:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu