Korvgrillning i grottan

Höstlovet är snart över för detta år..

Idag blev det utflykt till skogen där vi har befunnit oss i fem timmar idag. Vi gick vid tio tiden idag och sedan fick vi grillad korv i grottan och grejer som ett par hade fixat till oss. Helt perfekt! Jätte mysigt hade vi. På hemvägen blev det stopp med mellis och muffins! En väldigt bra dag idag :) Ungarna är hur goa som helst när man är med bara några stycken själva :) Vi var ju bara 16 barn idag.. Jag kan dock lova att jag var helt slut när jag kom hem. Slocknade på soffan en liten stund men sen har jag fixat och donat lite här hemma. Skulle fixat en sak idag också men hon var ju inte hemma ;/ Får kolla om vi kan fixa detta i helgen istället..

Jag håller iallafall tummarna för att det blir en flytt snart och att jag kommer framåt med mitt pluggande.. För snart ska sista uppgiften vara färdig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu