Lämnat nyckeln

idag var jag i någorlunda tid hem till barnen och vi åt lite frukost tillsammans och sedan körde dom till skolan..

Städade av i lägenheten en snabbis för att sedan hem & byta om till jobbet.. Körde inom Lyckeby en snabbis innan det var dags.. Har haft en bra dag idag och dagen har bara flugit förbi faktiskt.. Började med julpyssel innan det var dags för lite mellis och sedan övning för luciasånger och jag var på ett snabb möte med specialpedagog samt rektor. Vidare bort till storfritids och gympasalen där vi lekte en massa och barnen hade super roligt och jag med! :)

Avslutade dagen med lite pyssel och ritning innan det var dags för mig att köra hem. Tog det sista i förrådet och har lämnat ifrån oss nyckeln till gamla lägenheten.. En blandad känsla måste jag säga.


Julstämning..

I helgen är det Bubbetorpsjulmarknad. Någon som ska dit?;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja mamma

2011-11-30 @ 23:59:26
Postat av: Anonym

Okej.. Vet inte om vi ska eller hinner :p

2011-12-01 @ 19:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu