Orkan och första utvecklingssamtalet




Igår var det orkan vill jag lova... Det var dock mysigt att ligga inne och bara lyssna på hur det blåste. Många hushåll är dock fortfarande utan ström och jag höll knappt på att komma till jobbet imorse. Träd över vägarna så jag fick byta håll och köra ett annat och där var det mest småträd så jag lyckades köra runt. Precis när jag ska köra ner mot jobbet så ligger ett ganska litet träd tvärs över vägen.. Kunde ju inte vända och byta håll när jag precis va vid backen neråt.. Så det var bara att sätta på hellyset, springa ut och bryta grenar runt 6 tiden och kolsvart ute.. Men jag lyckades bryta av så många så att jag kunde köra förbi trädet.. Tur hade jag.. Landade på jobbet 06.07 och som tur var stod inget stackars barn ute och väntade.. :)

Hade sedan mina tre första utvecklingssamtal efter skolan vilket gick jätte bra om jag får säga det själv. Vilken skillnad det är på föräldrar och föräldrar måste jag säga.. Jag älskar skolan och tycker verkligen det är så jäkla roligt.. =) Nu blir det slapp i soffan innan jag ska decka i säng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu