Påbörjad flytt

Hela morgonen höll jag på att greja här hemma och hann med ganska mycket.. Packade ner väldigt mycket och hämtade nya kartonger och tvättade en maskin..

Jobbade ett par timmar och fick sluta några minuter tidigare och då var maten klar när jag kom hem :) Pastalåda typ ;) Blixter gott var det. Tack fina du! ♥ Nu är det bara att fortsätta packa och sedan fixa en del papper som kommer ta tid vill jag lova :P Vi har lite svårt för att bestämma oss nämligen! ;p haha. Jag har en del krav och då blir det lite svårt att komma överens om allting! Vi får söka att kompromissa lite var kanske. Nehe, dags att sätta igång igen!! Höörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu