Pizzasten..


Jag fick en lite för tidig födelsedagspresent av min finaste! ♥


Pizzastenen har vi testat ikväll tillsammans med ett glas vin och lite tända ljus här hemma.. Det känns skönt att börja helgen på de sättet! :) Tack så mycket för en fin present sötnos.

Imorgon fyller jag år och det ska firas lite med familjen här hemma.. Dock känns det inte så speciellt att fylla år längre ;p Nu vill man helst stanna tiden istället.. Nu vill man inte bli äldre! ;)

Frågan är nu om man ska fixa en del inför imorgon? Gå ner till förrådet bland annat och ta ner lite skit samt ta upp en lampa till eller ska det få vänta tills imorgon?

Nu är det iallafall fredagmys. Jag älskar fredagar.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu