Snurr i bollen

Det snurrar verkligen av en massa ny information under dessa dagar man har varit på föreläsningar och utbildning..

Imorgon är det jobb med barnen igen och dessutom slutar jag tidigt. Det ska bli otroligt skönt för jag har en del saker att uträtta och fixa med imorgon.. Dessutom måste jag ta tag i vissa saker i skolan också som inte har hunnits med i allting.. Det är mycket på gång just nu och om jag bara hade kunnat plocka bort någonting och ägna mig åt andra saker. Men har jag tagit på mig detta så ska jag också försöka ro i hamn det. Även om det kommer bli väldigt jobbig period så kommer jag vara jävligt stolt över det sedan.. Det är detta jag vill och jag känner även efter dessa dagar att jag längtar efter att ha kommit en bra bit in i verksamheten så att jag kan fortsätta arbeta med det jag vill..

Alltså en massa funderingar och flumm av mig såhär en tisdagskväll.. Vi har fått nycklarna till nya lägenheten också. Får bara hoppas att det går snabbt för dom att tapsera och greja där.. För jag är sugen på att flytta in dit nu, få allting färdigt så att jag kan lägga min tid på andra och mer viktiga saker :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu