städning och plugg

vilket roligt liv jag har nu för tiden ;p

jobbar, städar, fixa mat och pluggar.. Det är ungefär vad mitt liv innehåller.. Spännande värre! ;p haha..

Just nu kan jag sakna sommaren, havet, solen, jordgubbar och bara sand mellan tårna..


Inte så länge kvar tills vi går mot ljusare tider igen och dit längtar jag måste jag säga.. Men ändå så är det ganska mysigt med all julbelysning som vi nu har här hemma.. Måste ta kort och lägga upp här men jag hinner tyvärr inte och det är så mycket annat som ska fixas.. I mitten på nästa vecka kommer det mesta vara över nämligen så det kommer bli skönt..

Allting ska handlas till min födelsedag på lördag då det kommer lite folk hit på lite mat. Sen på söndag blir det att flytta saker och att flyttstäda för på tisdag morgon ska vi lämna ifrån oss nycklarna och besiktning ska göras.. Måndag och tisdag har jag också ett par utvecklingssamtal som kommer ta lite tid..

Nu ska jag mysa ner mig under filten bredvid min finaste! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu